do you want the truth or something beautiful?

hej

danmark i torsdags var mysigt. träffa farmor var nästan lite sorgligt, hon är 90 år och jag förstår nästan inte vad hon säger, att be pappa om hjälp kändes så fel. du är så endå så himlans söt! och jag älskar dig väldigt mycket, hoppas att du tar dig igenom några fler år, verkligen.
mysig dag pappisen och farmor. köpte ett par pilotsolglasögon och en parfym på båten också!









I fredags kom victor hem också, helt underbart! var lite med malin på dagen, vilket damp asså, säger bara kossa (y) moa och david var med en stund också. sedan gick jag och victor hem till mig, så sov han hos mig, jättemysigt! :) glad tjej!
Igår bakade jag victor, malin och moa cupcakes. haha! blev inte så lyckade men det är fasenimig det godaste som finns. det tyckte därimot inte dom andra. knasbollar (y) Victor sov hos mig den natten också, herregud, haha. vi är galna, fast det tycker jag om :)
träffade malin nu ikväll också, prat om allt mellan himmel och jord. jätteskönt verkligen! hur lite vi än kan umgås ibland, är endå allt somvanligt när vi är med varandra. det där är äkta vänskap och jag är jävligt glad för att jag har dig! puss på dig malin ♥

myskväll med mammi och pappi , är sjukt trött och har inget ätit idag typ. blä


bjuder på en bild också, grymt snygg faktiskt :D haha. myskläderna på , MYYSTIME (Y)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0