du snurrar min värld

varberg, varberg, varberg!

helt underbart (: varit i varberg med min älskade victor och tältat. haha.
Havet, nästan sjukhus, havet, minigolf, glass, glass, sola, dampa, glass.
det har våra 2 dagar och 2 nätter bestått av! Typ..
Victor, du kan känna dig lite knäckt för att jag slog dig i minigolfen, jag som inte ens kan slå på bollen med den där klubban.
Men mysigt har vi haft iallafall. TACK



(jag vann, hahahah)


dampet, på riktigt


vi fick vandra genom massa kohagar för att komma till strandfan, haha det tog oss en timma istället för 20 minuter, bra där (y) och jag är rädd för kor :( det var typ 50 stycken där inne.

helt underbart har det varit.
jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0