me, myself and you you YOU

detta inlägget är till victor

victor, du är den första killen jag känns så här starkt för, har aldrig känt såhär för någon förut. du är bland det finaste jag har , och du betyder så grymt mycket för mig, de gör du verkligen. utan dig är jag ingenting, det är du som får mig att andas, det är du som får mig att vilja leva, ta ett steg, och sedan ett till. utan dig i 2 veckor nu har varit sjukt jobbigt, kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara att inte ha dig alls. kom hem, jag längtar efter dig, och jag saknar dig. allting känns så tomt här hemma utan dig. tårarna rinner ner för mina kinder efter bråket med min mamma, nu när jag behöver dig, finns du inte där. jag vill bara hålla din hand, kyssa dina läppar, ligga i din famn och lyssna på ditt dunkande hjärta, där känner jag mig trygg, där känner jag mig hemma. där skulle jag kunna ligga timmar efter timmar, lämnar dig aldrig, och skulle jag vara dum nog att göra det, måste jag blivit sjuk , för att lämna dig skulle vara det dummaste beslut som jag kzn fatta. det är du och jag mot världen älskling , vi klarar allt tillsammans , vad som än händer. men jag vill bara säga, att jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: moa

vad söt du är ebba , jätte fin text hjärtat , ni är gjorda för varandra och super söta tillsammans :) <3

2010-07-24 @ 17:57:55
URL: http://woonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0