standing in the rain

Hej

Idag och imorgon är sista dagarna jag är hemma. Sen åker jag igen och är borta i i och en halv vecka.
Landet och öland är det som gäller.
Så nu blir det att träffa massa efterläntade människor. Fullt upp känner jag!
idag ska jag träffa marcus en liten stund, sedan malin fredrik och daniel än så länge och ikväll min kära robin.
Imorgon ska jag träffa marcus igen, vi ska upp och springa! haha vet inte riktigt hur det ska gå men det märker vi :) sedan malin en stund. och sen frida och vickan! som jag saknar dom 2 tjejerna va, åh det ska bli så roligt att träffa er, mår typ dåligt av att vi inte träffas så ofta, för ni är så bra! älskar er.

nostalgi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0